Bersantai di Dataran Barat Kinabalu Sabah @ West Gurkha Hut

Destinasi:West Gurkha Hut, South Peak, Low's Peak, Alexandra Peak
Tempoh : 3 hari 2 malam (26-28 hb Januari 2013)
Pendaki: Apau, Fizri dan Arif
Jurupandu : Inuddin@ Usop


Geleri gambar untuk di kongsi bersama...

Fizri,Apau &Inuddin
Simpan Memori di depan Tambang Gate 

Berehat sebentar di laluan Mesilou 


Suasana senja di Gurkha Hut


Santapan malam di Gurkha Hut

Sebening pagi di Gurkha Hut


Memori Gurkha Hut



Low's Peak

South Peak
On the Top dari kamera bro fizri 
Dataran barat Kinabalu

Alexandra Peak

Oyayubi

Santai di dataran 
Suasana West Gurkha Hut


07 Februari 2013
0500 am

Comments

  1. Salam bro..

    Saya najib dari shah alam.

    Saya berminat nak gi gurkha hut ni. Travel agency mana yang boleh bawak ye?

    Kalau tak keberatan, boleh tak hubungi saya di 0137026923. atau add fb saya najib dhalila

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorry bro, lambat reply...Tuan boleh hubungi guide yang biasa dengan saya bukan agen,namanya Inuddin 0145518486..Tuan boleh tulis surat/email kpd sabah park untuk permohonan menginap di gurkha hut kpd>>>
      Pengurus Taman Kanan,
      Taman Kinabalu, Ranau.
      No Tel: 088 889888 fax: 088 889 068

      maklumat lanjut boleh email ke 9w2xdo@gmail.com/ fb arif din

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Senarai Rumah Anak Yatim di Selangor

Plyometric Training

EVEREST FACTS